• DirectionΚηφισίας 108, 11526 - Αμπελόκηποι
  • Phone+30 210 69 84 222
  • DirectionΕλλησπόντου 19, 18451 - Νίκαια
  • Phone+30 210 49 07 789

O ΙΑΤΡΟΣ

user

Ο ιατρός γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Αποφοίτησε από το Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Ηρακλείου Κρήτης. 

περισσότερα »

 ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΑ MEDIA

video camera

Ο ιατρός ενημερώνει για όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για θέματα που αφορούν τον τομέα τόσο της γυναικολογίας όσο και της μαιευτικής.

περισσότερα »»

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

contacts book outline

Καλέστε στο 210 6984222 για να κλείσετε ραντεβού για τον ετήσιο γυναικολογικό σας έλεγχο ή στείλτε email στο info@donnacare.gr.

περισσότερα »»

banner kiisi

banner ginaikologia

banner mastos

banner ipogonimotita

Η οστεοπόρωση είναι η συνηθέστερη μεταβολική πάθηση των οστών που μπορεί να απασχολήσουν τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση. Μια αργή συρρίκνωση της οστικής μάζας παρατηρείται τόσο στις γυναίκες όσο και στους άνδρες από την ηλικία των 35 ετών. Κατά τη διάρκεια τηςεμμηνόπαυσης, η μείωση των επιπέδων των οιστρογόνων προκαλεί απώλεια ασβεστίου από τα οστά.

Μια ισορροπημένη διατροφή με πολλά φρούτα, λαχανικά και τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας των οστών. Αρκετό ασβέστιο περιέχουν οι σαρδέλες, η αθερίνα, η πέστροφα, ο σολομός, το σπανάκι, το σουσάμι και τα αμύγδαλα.

Εκτός όμως από τα τρόφιμα που περιέχουν ασβέστιο, υπάρχουν και κάποια στοιχεία, όπως είναι η βιταμίνη D και ο φώσφορος, που βοηθούν στην απορρόφηση του ασβεστίου από τον οργανισμό. Οι γυναίκες θα πρέπει μετά την αρχή της εμμηνόπαυσης να φροντίζουν τη διατροφή τους, να αποφεύγουν το κάπνισμα, να εντάσσουν την άσκηση στη  ζωή τους και κυρίως να μην αμελούν τις προληπτικές εξετάσεις.

Στην οστεοπόρωση βοηθά η άσκηση με την οποία δυναμώνουν όχι μόνο οι μύες, αλλά και τα κόκαλα. Βελτιώνεται η ψυχική διάθεση, η φυσική κατάσταση και η αίσθηση της ισορροπίας, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κίνδυνος των πτώσεων, που προκαλούν συχνά κατάγματα σε ηλικιωμένους ανθρώπους, τα οποία είναι πιο εύκολο να προκύψουν όταν προϋπάρχει πρόβλημα οστεοπόρωσης.

Για να περάσετε καλύτερα την εμμηνόπαυση θα πρέπει να

  • Υιοθετήστε μια διατροφή πλούσια σε γαλακτοκομικά, φρούτα, λαχανικά, λιπαρά ψάρια και δημητριακά ολικής άλεσης
  • Τρώτε 2 μερίδες λιπαρών ψαριών την εβδομάδα, γιατί είναι καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων (π.χ. σαρδέλες, σολομό, κολιό, σκουμπρί, πέστροφα)
  • Μην καταναλώνετε πολλά λιπαρά και προτιμήστε ελαιόλαδο
  • Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης και φροντίστε να πίνετε πολύ νερό
  • Περιορίστε την κατανάλωση πρωτεϊνών
  • Μειώστε το αλάτι στο μαγείρεμα
  • Μην καπνίζετε
  • Εντάξτε την άσκηση καθημερινά στη ζωή σας
  • Κοιμηθείτε σε καλά αεριζόμενο χώρο, με βαμβακερά και ελαφριά σκεπάσματα
  • Φορέστε βαμβακερά εσώρουχα και ρούχα για να αντιμετωπίσετε τις νυχτερινές εφιδρώσεις

Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα του κου Κωνσταντίνου Λατζουράκη

Μέσα από την ιστοσελίδα αυτή θα ενημερωθείτε για θέματα γυναικολογίας και την μαιευτικής και επιδιώκει την έγκυρη ενημέρωση της γυναίκας κάθε ηλικίας ως προς την επιστημονική και θεραπευτική προσέγγιση των παθολογικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει.

Ενημερωθείτε για το βιογραφικό, την εξειδίκευση και την επιστημονική προσέγγιση του Γυναικολόγου κου Λατζουράκη στο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε (υπογονιμότητα, γυναικολογικές παθήσεις κ.α.) καθώς επίσης και για τον ετήσιο γυναικολογικό σας έλεγχο ή την παρακολούθηση της εγκυμοσύνης σας.

Ο ιατρός είναι υπέρμαχος του φυσιολογικού τοκετού με υψηλά ποσοστά σε σχέση με την καισαρική τομή και είναι πιστοποιημένος στην εκτέλεση διαγνωστική κολποσκόπησης από την HSCCP καιθώς και κάτοχος κρατικού διπλώματος υπερήχων πάνω στην μαιευτική και στην γυναικολογία.

Περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα και επικοινωνήστε για οποιαδήποτε απορία σας έχετε.

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ